Waiting for better times

Kom just hem, gick på stan efter skolan. Hittade såklart massa potentiala plagg eftersom jag var fattig, hittade även världens coolaste kavaj från myrorna. Hoppas den finns kvar när jag får mina pengar. Just nu vill jag flytta, fly staden, fara utomlands, plugga något annat, ha massa pengar och köpa mina drömskor som kommit in i lager. Lite för höga önskemål för tillfället, men det är inte långt tills någon av dom inträffar. Träna, sova, äta, mysa till en bra film vill jag oxå. Idag skulle filmen som vi såg igår passa, Marley & Me. Jag grät, så se den om ni vill gråta.

|alle till vänster, bk skottfint|


Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Haha ja :D Vilken planer vi kom på nu ^^ Haha..

2009-09-23 @ 16:33:44
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0