I'm going to burn the roses I've had saved for you

Sitter i sängen, ser på Viva la Bam och äter reslutatet av dagens bakning. Blev Americanska Cookies, solklar tummen upp. Kvällens besök drog just, det ända som finns kvar är doften från han i mitt rum. Ganska mysigt. Jag funderar på att ta och lägga mig och läsa, är relativt trött så jag lär somna. Fast egentligen borde jag städa upp röran med kläder som jag puttade ner från sängen för att ha någonstans att sitta på. Googla receptet om ni vill läsa nu, annars kommer det upp under veckan. Men iaf, nu blir det sängen! Godnatt

I knew this would happen, I'm not blind.
But I never thought that old wounds would unravel
and this would be such as painful as it is.



Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Haha men precis :D Stan kan inte vara för liten :/ Då vet alla att man inte har några kompisar.. eller så får ens kompisar reda på att man behöver nya! :D haha.. Ja precis, experimentera lite, typ teater över det hela :D Kan ju vara kuL!

2009-09-21 @ 23:11:19
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0