Cant find the words to say


Lunch på thoren, vad sägs? Duger helt klart i krig! Dock så tycker jag inte direkt om det som är på fredagen. Måste även påpeka att jag inte äter lunch på skolan imorgon. Damn, så ja kanske måst göra mig en riktigt god frulle/lunch själv då. Någon som vill komma?? Nu har jag i alla fall lagat klart middagen, sitter och inväntar mina föräldrar som ska komma hem så vi kan äta. Efter maten ska jag baka, hade tänkt baka subwaykakor. Men det sparar jag till senare. Istället blir det några andra, lägger upp recept sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Vad menar du? :p

Okej ;) Kram Becca

2009-09-21 @ 17:57:04
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: haha ja men precis!! :D Kanske man får ta och prova nån gång :O Bara man inte gör något bottennapp och får nån konstig ny kompis ^^ hahaha.. Man tar en risk! :D

2009-09-21 @ 18:21:21
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0