Your project seems to be to hurt my feelings, and yes. You have succeed

Idag har jag...
  • sovit extra länge
  • tänk på gårdagen
  • fått veta att en vän till familjen kört ihjäl sig med motorcykel.
    Vila i frid
  • gråtit, inte så konstigt med det som står här ovan osv.
  • fikat
  • skrivit handlarlista
  • funderat och planerat
  • fått en kissemisse på besök som just nu går på min säng och utforskar
Idag ska jag...
  • ha en hemma mys kväll
  • pyssla
  • drömma
  • lyssna på värlens finaste playlist
  • äta gott
  • fortsätta där jag slutade och följa vägen ut
  • kramas med familjen, de personer som alltid ligger närmast mitt hjärta oavsätt vad som händer, vilken väg jag än väljer att gå.
  • försätta att inte förvånas över saker oavsätt vad.

|You were the one that made me happy
You were the one that eased the pain
But you're the reason that I'm crying now
My own tears scattered by the rain|

Kommentarer
Postat av: peace

Haha, såbra ;)

2009-10-03 @ 19:18:12
URL: http://sofiacandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0