Tick tack

Vaknade och kollade på klockan 13.37. Dax att kliva upp fröken Holmström intalade jag mig själv, gick ner och hämtade min lunch som bestod av en kycklingsallad och mangodressing. Går upp på mitt rum och sätter mig här, drar upp rullgardinen och börjar först då tänka på hur sjukt mycket det snöar.

Idag har jag vart "förklarad" som sjuk i en vecka, och idag vart det värre än igår. För idag är jag tät i näsan, ont i huvudet, ont i halsen och hostar. De symptom som höll på att försvinna igår kom tillbaka stort idag. Känns verkligen inte alls kul. Men somsagt, hoppas jag slipper förkylningar på lovet då.

Nu ska jag fortsätta äta min sallad som står här bredvid mig och väntar, sedan ska jag gå över till grannen som också är sjuk. Aja, haaaaaadet

|två damer jag faktiskt saknar rejält|



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0