Just get on the floor

Sitter hemma och har nyss ätit ikväll så kommer några damer över till mig, vi ska mysa, se på idol och planera inför imorgon. Håller tummarna på att det kommer bli lovande, men det är jag ändå ganska säker på. Spelningslistan som vi har gjort tilsammans har ungefär 245 låtar på. Jag längtar väldigt mycket, nu har vi taggat till om denna händelse i flera månader. Håller mina tummar på att det inte blir en flopp, men somsagt. Är väldigt svårt med de personer som ska befinna sig inom mitt räckhåll;) Aja nu ska jag pumpa musik och mysa tills mina fina vänner kommer. Hadet.

Iloveu

Kommentarer
Postat av: peace

sv: Härligt! :D

2009-10-30 @ 20:12:48
URL: http://sofiacandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0