You can see my heart beating, you can see it through my chest

Sådär, nu har jag duschat, bakat in håret i en fläta, umgåtts med en av världens mest underbara personer och pratat. Vi hade riktigt trevligt, längtar tills vi ska bo i farmors lägga igen Holmström;) SAMT augusti nästa år, inte bara fyller jag 18 utan andra trevligheter sker. Året 2010 kommer nog bli svårslaget, så mycket magiska saker kommer ske detta år. Jag längtar tills den stund då klockan slagit över tolv på nyårsafton, med fantastiska människor ska det invigas. Nu ska jag plugga och drömma mig bort, räknar dagarna. Hadet
PS. glöm ej;)

Behöver jag ens säga något?

Kommentarer
Postat av: anna

Tack för en underbar kväll!

Ja 2010 kommer vara ett kanon år,jag längtar till nyår då vi ska inviga det underbara året tillsammans;)

du betyder

2009-11-09 @ 22:26:11
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/
Postat av: sarah

Sv: det var ju inte helt okej, jag som har lite mindre fötter än så...

2009-11-09 @ 23:52:39
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0