Welcome to my world

Yepp, jag ska kriga med en ny blogg igen. Kunde hålla mig i 3 månader utan att blogga. Får se hur denna blogg lyckas hålla sig vid liv, det brukar resultera i att jag aldrig orkar uppdatera. Som ni ser vill min header inte riktigt rymmas helt, men brydde jag mig om det?`Näe jag känner att jag inte orkar göra om den något mer, blir ett senare projekt så ni kan väl få skratta åt den så länge om ni känner för det.

Nåväl, igår gick vi thorenare ut skolan. På kvällen blev det fest med roligt folk, vi var hos snygg-anna och hade brödparty. Var riktigt trevligt faktiskt. Drog ut kring nio för att ta oss till stan, men fastnade efter vägen med några folk. Krigade oss mot stan, fick hämtning vid polisstationen och sen skjuts till bonnstan för att glo på lite folk. Där mötte vi två snygga damer som döpte om mig och anna till Brooke och Peyton. Tillsammans följdes vi åt till kyrkholmen för att träffa ännu mer folk. Vistelsen på kyrkholmen varade inte så länge. Jag, Anna, Mimmi, Vidar, Petter och några till började dra oss mot Petter. Klockan sju imorse klev Moa Holmström in genom dörren på andertorp. Fikade med mamma och pappa som skulle på jobbet och sen la jag mig i sängen, vaknade halv fem på eftermiddagen av att amanda kom och knackade på. Efter någon timma drog jag, mamma och pappa till svanström där vi nu befinner oss. Ikväll har jag kollat på linneas getter, sett film och tryckt chips, dip, fanta och godis. För tillfället sitter jag och lyssnar på Milow-You don't know (acoustic version) och ska alldeles strax ringa fröken strandelin för att planera morgondagen som förmodligen spenderas i boliden.

Aja, nu ska jag ta och lägga mig eller något. Men såklart bjuder jag på några bilder från gårdagen, finns många som ni aldrig lär få se. Har dock inte alla bilder som togs så om ni vill se mer så borde ni klicka in er på denna blogg.






Kommentarer
Postat av: mattplatte

fin blogg moa :$

2009-06-13 @ 00:09:28
Postat av: Hemlig

Jag gillar din banner, den är snygg. Som du alltså. :)

2009-06-13 @ 00:10:56
Postat av: kingen

Hej moa, hoppas de kommer gå bättre med den här bloggen, mycket uppdates och rolga bilder! på tal om headern, HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, skoja, den är fin! (Y)

Kommer följa denna blogg så de är bäst du sköter dej:)

annars blire smisk!

vi hörs om ca 2 sek på msn ;)

2009-06-13 @ 00:19:53
Postat av: Anna

NAJS, äntligen (Y)

2009-06-13 @ 13:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0