time have done you well

Hellu, sitter hos linnea. Är inte alls bra på att uppdatera eftersom jag sitter ute på landet. I mitt hus med varken dator eller telefon, bara mobiltelefonen med fåtal kronor på. Men inte lider jag av det, jag uplever det ganska underbart att vara borta från allt sådant ett tag.

Händer annars då? Jadu, tar det otroligt lugnt dvs läser bok i solen eller soffan, löper runt i bikni, spelar kubb, umågs med familjen och mina granna samt taggar för helgen. Kommer nog bli storslaget, förutsättnigarna ser lovande ut än så länge så det är bara att hoppas.

Tänkte skriva ihop en kort resume vad som pågått här i svanström under den tid jag varit här, men det skjuter jag upp till en dag då solen inte skiner.

Aja, nu ska jag börja röra mig hemmåt. Ska nog upp i tid imorgon.


Jag saknar dig snyggis

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Saknar dig med Ryssen! (K)

2009-07-01 @ 16:19:29
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

SHES BACK ON TRACK

För ett litet tag iaf. Ska försöka blogga så mycket jag kan nu och jag har fixat trådlöst internet och lånar med mig pappas data om det behövs. Kanske inte lika mycket uppdatering som förr men lite mer än den senaste månaden iaf : )



Spread the word

// www.filippalund.se

2009-07-01 @ 19:42:39
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: Anna

Jag saknar dig!

2009-07-01 @ 21:16:02
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0