Now, what the hell are you waiting for?

Men absolut, jag kan konsten att sova till långt efter jag har planerat. En nyvaken Moa sitter nu i köket inllindad i täcket och väntar på att det ska komma något varmvatten så jag kan slänga mig in i duschen. Annars då? Näe skulle enbart vilja skära bort myggbetten på mina fötter som kliar sönder, tur att jag kan äta lite godis som plåster på såren. Skulle hells vilja ha en riktig frukost/lunch kalla det vad ni vill, sen skulle jag vilja duscha. Nog om det, ikväll blir det boliden med P-lady och Teglund. Vad exakt vi ska hitta på är något som är halverst oklart, men det blir något som vi diskuterar på plats. Boliden-marknaden är somsagt i full gång och såklart måste man kolla in den, det är ju trots allt standard för alla som bor eller har bott inom Boliden området.

Nåväl, nu ska jag gå från datorn. Vill se vad min far gör på taket! Förmodligen fixar han till plattorna, men man vet aldrig! Sen ska jag även se till att jag får köra till Boliden. Ses efter vägen gott folk.



Hoppas bilden gör er lika hungrig som jag är.
HAAAAADE

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: jamen det är klart du får, jättebra att du frågar!! :D

2009-06-13 @ 15:05:18
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0