Now is your time and you know where you stand

Jadå, just nu är jag i boliden. Sitter i P-ladys rum och lyssnar musik. Limpan ligger i sängen och P-lady snackar i telefon med Teglund. Tack och bock att det inte regnar ute, det hade gjort det ännu mer omöjligt att göra någonting i boliden. Näe nu var jag elak, visst kan man hitta på något här. Ikväll ska vi ut i boliden, vad som händer är tyvärr oklart än så länge. En sväng förbi sidtjärn och området krig det ska vi väl hinna med.

Såg lite av en fotbollsmatch när jag kom till boliden, det resulterade i att linda fick åka iväg med ambulansen. Önskar henne lycka till, ryktas om att hon bröt något i nacken. Hoppas på det bästa i alla fall.

Men nu ska jag sluta dryga vid datorn. Hörs och ses.
Klickbara bilder på mig och p-lady



Kommentarer
Postat av: hon till höger är fräääsh!

slunga fram nummret

2009-06-13 @ 19:25:13
Postat av: hon till vänster är fräääsh!

slunga fram nummret

2009-06-14 @ 15:18:47
Postat av: Anonym

bra kvalla på korten, kunde inte ha gjort dem bättre :)

2009-06-17 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0