Like you and the way that you're twisting your hair round your finger

Rubriken tycks nog passa in att tillägna snygg-anna, hon som alltid snurrar håret runt fingarna.

Aja, igår gick jag och snygg-anna och hennes hund izzy med petter hem, sen vände vi och gick en lång prommenix runt mobacken. Var ute från halv två till ungefär halv tre, riktigt skönt faktiskt. Myskläder och träskor. Somnade kring fyra kanske?Imorse så åt jag och snygg-anna frukost på altanen, och Izzy fick löpa på gräset. Alldeles strax ska anna dra och klippa gräs samt tjäna pengar och jag ska hoppa in i dushen och hänga med izzy tills anna kommer tillbaka.

Bjuder på en gammal bild på mig, varsegod.
Zez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0