I'm tired of being what you want me to be

Gårdagen blev inte som planerat, men det betyder inte att jag hade tråkigt. Kvällen spenderades till en början hos p-lady, sen hos teglund med johannes, robin, frida jenny och p-lady såklart. Efter det så drog vi ut, begav oss mot sidtjärn där det var storfest. Träffade mycket folk som man inte sett på skitlänge, var riktigt trevligt vill jag påstå! Min kväll bestod av trvligt folk och halvtaskigt väder. Själva området som brukar var bolidenmarknaden var en flopp iår, men det har ju sina anledningar.

Just nu sitter jag i trappen och slickar av skålen med kladdkakesmet, ska alldeles strax ta ut kladdkakan från ugnen. Funderar på att smaka ikväll eller spara den till imorgon och bara äta chips och cola ikväll. Måste hursom lägga mig i tid, längtar för mycket till imorgon. Då snygg-anna, så bär det av!

OJ-OJ-OJ vad jag taggar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jamendu jag taggar så himla mycket att det inte går beskriva med ord!;););)

2009-06-14 @ 21:31:13
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anna nr 2

Trots vädret hade vi det, eller ja den tid vi spenderade tillsammans väldigt kul ;) Även tiden frånvarande från varrandra var galet skoj.

2009-06-15 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0