I ain't standing alone no more

Jaha vad gör jag? SItter i köket och väntar på att fröken homström ska bli klar på stan så vi kan dra och handla på ICA, har vår handlarlista på alla möjliga språk framför mig på bordet.. Blev ingen update igår, jag och anna hade fullt upp med att dricka upp en hel glockenguld, trycka kladdkaka och chilla till meangirls. Petter kom förbi efter sin träning oxå. Jag och snygg-anna som skulle sova klockan tolv slutade med att vi somnade kring 3. Eller ANNA somnade då.

Vad händer ikväll då? Inte den blekaste om jag ska vara ärlig, får se vad vi hittar på. Fortsätta vilja ha hem min syster och karln hennes är i alla fall en del av min vardag tills den dagen kommer. 10 dagar kvar

Nej nu är jag helt uttråkad och less att sitta här, snyggingen borde ringa alldeles strax så vi kan mötas. Om inte så växer jag fast här i mitt blogg-läsande.



Snygga brudar under en "cykel-olycka" sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Beundrare.

Bra blogg, om du vill ha fler läsare så borde du nog skriva mer om "karln hennes". verkar vara en fin kille=)

2009-06-16 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0