Can I kiss your furrowed brow and calm your nervous heart, and if you've got to believe in something make it us

Gårdagen spenderades som sagt med en vän, vi såg film och tog det allmänt lugnt. Anna kom in genom dörren kring tre något, då låg jag halvsovandes i sängen. Jag och snygg-anna tog en lagom sovmorgon, sen gick jag och gjorde frulle som serverades på altanen/inglasnigen. Till efterrätt hämtade jag chokladen som vi hade i kylen. Just nu sitter vi ute, en fågel rundade hörnet på huset och höll på att flyga in i mig. Lite otäckt kanske? Fy..

Senare blir det städning på attityd och även middag och efterätt med mamma och pappa. Men nu orkar jag inte med denna burk längre.


En diskande Vidar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0