I wanna stay but I know I'm gonna lose myself this way, I hope I choose a better tomorrow rather then a better yesterday

Vad gör jag? Ligger i sängen och har nyss ätit glass samt jordgubbar. Blev inge svanström idag, blir nog inte något av det i veckan. Hinns inte med enligt mina föräldrar. Synd eftersom jag ville dit, hade packat klart och allt. Längtade efter att stänga in mig i rummet, dra ner rullgardinen, tända lampan och läsa tills jag somnar.

NU ska jag göra annat, har drägglat över kläder, skor och allt det där jag inte har råd att köpa hela kvällen. Nu får det bli något annat tills dexters säsongspremiär ikväll på sexan.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha,jag tänkte tuta på dig för det brukar jag göra när jag ser snygga människor som är ute och promenerar men jag kände att jag inte skulle utsätta dig för en hjärtattack!

2009-07-06 @ 21:47:05
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0