Whenever I see you I need more, And want you to stay ‘til the end. One look at that smile and I’m all yours. Will you just smile at me again?

Sitter och jobbar som en galning på alla mina inlämningar som ska in snart. Nej jag skojar, jag ska precis börja. HAR så mycket jag kommer inte kunna träna idag. Vill verkligen bara få klart det, är väl kring tio saker inom 3 veckor. Kanske lite väl mycket? Javisst. Tänker visa er en sak nu.

Dessa kommentarer är ljuset i denna mörka eviga skolarbetskvällen, speciellt den från RL;) Stoppit becka, händer bara inte;) Är öppen för förslag från er, snarast. Kanske i helgen??

Kommentarer
Postat av: anna

HAHA mysigt moa ! :D ja i helgen tycker jag absolut ! -du får väll vänta och se hur inbjudan blir.. ;)

2009-12-01 @ 18:40:45
URL: http://freakininsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0