Stop telephoning me

Var i umeå igår, hittade inget speciellt. Ett nagellack, ett par örhängen och en plånka fick jag med mig hem. Var lite besviken att det inte fanns något snyggt någon stans, om det fanns så fanns inga storlekar. Alle fyllde år igår oxå, så vi var där och firade han. SAMT kramade om emelie och marvin som for hem till L.A igår.

Idag då? Jag är sjuk, tät i näsan och vill inget annat än att få bort det. Ska snart till stan och lämna lite saker som jag ska ha imorgon samt ikväll. Ska även fixa fransarna som jag fick i julklapp och en sväng på stan ska vi hinna med jag och karln min. Aja nu måste jag kila. hade

hoppas du vart nöjd över presenterna nyllet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0