Ignorance

HEllu, tänkte berätta lite om gårdagen. Var först på kalas, åt smörgås tårta och hade riktigt trevligt. Efter det körde jag till sofie och hälsade på en snabbsväng, jonna alle och sofie höll på göra mat. Som en familj arbetade de! Efter den korta visiten där drog jag till petter, vi var bara jag och han i en timma kanske? Sen kom det folk inflygades lite då och så. Jag ringde strandelin och frågade om hon ville komma, och hon kom. 15 minuter före bussen gick så vart det bestämt! Kvällen var jättetrevlig och många ansikten man inte sett på ett tag nu! Slutade på max med jag anna och mamma plus hennes kompisar. Vi åt mat sen drog vi hem, det var påvägenhem vi uptäckte att någon lagt av en riktig äcklig en på min pakethållare. Garvade hela vägen från atorpskolan hem till mig, och då gick vi. Fyfan så sjukt!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måste städa till i mitt rum. Börjar bli lite pedantiskt kanske? Men vad gör väl det, viktigt att det inte ser ut som skit iaf! Musik lär vara en del av kvällen också!

1998 var året det började strandelin!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAH snyyys!



1998 började det, och vi har haft kul ever since!

2009-08-15 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0