Go on and take it of

Nu kommer bilderna på kläderna, ber om ursäkt för dålig kvalla på bilderna. Men min kamera är inte den bästa, sen har jag u typ parkinsons... Sen vill jag passa på att även ursäkta mig för de oerhört stela poserna på bilderna som jag medverkar på, hade väldigt brottom så jag tog bara en sen fick den duga haha.. Aja, nu har jag kämpat ett tag med att klippa ihop bilderna(slarvigt) och så, så jag förväntar mig kommentarer;)
OBS inte säker på alla priser på plaggen!
Börjar med det senaste jag köpt

Halsduk från H&M, 149 kr

Lackleggings från MQ 199kr

Klänning från bikbok, 249kr (?)

Kavaj från kupan, 20 kr

Till vänster, svart ring H&M 39.50 kr(?) Armband H&M 59.50kr
Till höger, vintage ring med blått indiska 59 kr (köpt i umeå), vintagering H&M 39.50kr(?)

Umeå shoppingen

Kofta från gina, 199kr(?)

Kofta från gina, 199kr(?)

Kofta från J&C, 199-299kr(?)

Jeansleggings från NICOLE 149 kr

Kjol från monki, 50 kr

Sakerna från Göteborg som Jonna köpte hem åt mig.

Linne från monki, 25 kr

Tröja från weekday, 200kr

Svarta lack knytskor från weekday, 400 kr

Skellshopping några veckor innan umeå

Skjorta från H&M herr, 149 kr(?)

Jeans väst från MQ, 150-250 kr(?)

Jeansväst från kupan barn, 20 kr (skulle bli ett project som jag inte börjat på än)

Jeans skjorta kupan barn, 20 kr

Transperant stickad oversise tröja från kupan, 20 kr

Stickad tröja från kupan, 20 kr

Skinnväst från H&M, 399kr

Tee från MQ, 199kr(?)

Nagelack, till vänster. Sophisticated Susanna frå H&M, 39.40kr(?) till höger. Knalligt rosa, syns dock inte på bilden. 50kr

Sedan har ja gjort lite fynd i svanström och på andra ställen, här är några av dom.

tre läppstift från sebastian, två olika nyanser rött, ett hudfärgat.

Olika armband, en klocka och ett halsband (som jag brukar ha som armband)

Börs som hade ett fastklistrat kort på mig i haha.

Solbrillor som mamma hade som ung. Hittade ett par till som tyvärr är i svanström eller borta!

Mocka kjol som börjar i midjan och slutar ovanför knäna.

Magtröja som mamma hade som ung, har dock inte använt denna...

Sådär, det var det jag hade tid att fota, hade här i stan. Finns även en hatt som jag hittat osh lite annat. Även denna som jag visat förr. Nu ska jag göra annat, kanske tillochmed baka! Blev inge petter idag! Haaaaaaaade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga saker, gillar speciellt kavajen! När får du dom andra skorna? :)

2009-08-12 @ 21:10:50
Postat av: Zandra

Oj vad mycket fint, älskar tröjan från Weekday!

2009-08-13 @ 12:20:32
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jätte fina saker =)

2009-08-13 @ 16:11:36
Postat av: A

rikgit fina fynd från kupan :O

plus rå snygga skor från weekday :)

och föresten, kul att träffa dig med ;D

2009-08-15 @ 19:26:29
URL: http://amandalundmark.blogg.se/
Postat av: anna

Galet fin kavaj! :D

2009-08-16 @ 21:51:25
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0