Go on and take it of

Jag insåg just att jag är less på sötsaker, ge mig mer frukt och grönt! En annan sak jag är less på är värdelösa tandkrämer. Som den vi har nu, har allvarligt inte varit med om sämre. Eller jo nu överdrev jag, det har jag. Men jag skulle vilja ha en super tandborste och en grym tandkräm. Dax att införskaffa det kanske? Maby..

Orkade inte göra en ansiktsmask, kände inte för en film. Blir istället att kolla runt på internet, lyssna på musik, sova tidigt och så. Lät lite mer lockande, sen är jag så trött att jag skulle lätt kunna sova nu. Men jag ska trodligvis göra det innan elva. Så detta blir mitt sista inlägg, godnatt. Sov gott

Btw, några brudar som är sugen på styra upp bastukväll med ansiktmasker osv?

Kommentarer
Postat av: amanda

JAAAAAGGG :D

2009-08-20 @ 10:39:36
URL: http://amandaochjohaniis.blogg.se/
Postat av: hhannaa

spikat;)

2009-08-21 @ 19:00:50
URL: http://hws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0