you've got a smile that could light up this whole town but I haven't seen it in a while since this brought you down.

Sitter i träningskläder just nu, ska snart iväg och träna. Jag är lite öm i kroppen sedan gårdagens träning, sen har jag mer ont i min fot idag. Men men, jag kör på tills det brister!

Idag har det vart en relativt skön dag, vi hann klart allt vi satt upp att hinna klart. Efter skolan så for jag hem och la mig i soffan, såg på extreme home makovers och grät, såg tyra sen såg jag australias next top model och grät. Haha slutade med att jag skrattade åt mig själv. Aja, nu måste jag fara så jag hinner till träningen.

|så när händer det holmström?|

Kommentarer
Postat av: A N N A

Anytime;)

2009-10-08 @ 00:05:00
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0