There's only one acceptance

Hejsan, sitter just nu hemma i svanström. Kom hem för nån timma sen, en kanske? Inte så stor koll men! Gårdagen var väl trevlig, träffade gamla klasskompisar och så. Hade tänkt lägga ut bilder, men NÄE jag glömde påsen med smink, kameran, tandborsten och andra saker hos anna... Menmen, det är lugnt. Jag får det när jag får det, dvs ikväll. Är hundvakt åt min hund ikväll, så det kommer hit lite folk så ska vi ha filmkväll. Mycket trevligt tycker jag!

Jag ska strax klä om, ska nämligen på bröllop! Då skulle jag haft min kamera.. men men, man kan inte alltid få som man vill!

I brist på bilder, lägger jag upp denna

Kommentarer
Postat av: anna

NEJ TA BORT

2009-07-25 @ 17:08:12
Postat av: p

rookie mistake.. Håll inte handen på magasinet då bränner du av dig handen ;) (om det va en riktig dvs)

2009-07-25 @ 17:38:26
Postat av: anna

moa, ta bort på riktigt

2009-07-26 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0