nothing is impossible as long as we are determined to succeed

Kom ganska nyss hem, var som sagt på stan där jag sprang på Vidar, har inte sett karln på evigheter. Men jag hann även en sväng förbi pappas mcklubb. Samt köpte pizza. Nu är jag mätt, kanske lite för mätt..

Sitter för tillfället i mitt fönster, bläddrar igenom H&M s höst katalog. Tyvärr så gör det att man känner att det verkligen snart sensommar. HAr det varit en riktig sommar än då? Nja, inte direkt.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, prova några sminkingar. Fick lite ideér idag. SKa även sova tidigt, har en mkt trevlig kväll i boliden imorgon framför mig. På lördag är jag bänkad här hemma med en hund som sällskap, någon som vill umgås med mig? I sådanna fall, slå en signal.


nämen kolla vad jag hittade, en bild som bexx gjorde i början av ettan. Ja bruden, jag saknar dig. Till veckan blir det av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0