If you can't decide now, you never will

Helllllu, var på bio idag med min moster. Var väldigt trevligt, men som ALLA gånger jag ser bio dricker jag för mycket och krampar i slutet ungefär. Att jag aldig lär mig? Nåväl, annars har jag inte gjort så mycket. Sov en lång natt, klev upp klockan elva imorse. Ikväll vill jag bara ligga inne med tända ljus och se på en bra film. KAnske lyckas så bra att jag lockar hit p-lady? Who knows. Allt jag vet är att jag ska lämna denna dator nu i befintligt skick och gå och göra något annat.


Kommentarer
Postat av: p-lady

p-lady hade blingbling i käften, GAPA KVINNA

2009-07-15 @ 20:54:47
Postat av: moa

p-lady var söt, som hon alltid är

2009-07-15 @ 21:05:09
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0