i know this is just the beginning

Precis när jag skulle bege mig ut började det ösregna, detta pågick i kanske 5 minuter. Sen vart det bra väder igen, så jag kastade på mig kläderna och for ut. Jag måste erkänna att det gick bra att springa idag, vädret var riktigt skönt att springa i. Plockade en bukett under min runda och en timma efter start var jag inne. Maten var precis klar så tajming hade jag iaf. Duscha kan jag tyvärr inte göra än, något är fel på vattnet så om ja duschar nu blir jag skitigare än jag var innan. Så jag får sitta här en stund till tills det löst sig. NU ska jag pumpa musik och dansa runt i mitt rum, såhär borde alla dagar vara. Ja, detta är en otroligt bra början på något nytt. Bjuder på en bild på min vän mathias som jag ser allt för sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0