I will not let this be a major part of my life, you are certainly not willing to make this change or even take that tiny step.

Bastumyset var trevligt och välbehövligt, efter bastun tog vi ett glas saft, såg mammas pojkar sedan paradise hotel. Nu har de två damerna farit och jag sitter i min säng, ska snart lägga mig och sova. Eller inte sova, bara lägga undan datorn iaf. Blir nog bok eller tidningsläsande för mig, vilket känns som pricken över i:et på denna sköna och avslappnade kvällen. Men först av allt ska jag se klart avsnittet av 90210 som jag påbörjat. Godnatt

förra torsdagen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nyktra personer!!!

HIHIHIHI :]

2009-12-10 @ 22:43:50
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0