Finally

THEY ARE HERE. Mina skor alltså, två-tre veckors olidligt väntande och de är äntligen i mina händer. Eller just nu sitter de som smort på mina fossingar. Kameran är död så bild kommer senare, mobilkameran är för usel för att användas i detta läge.

Tänkte bara informera er om att jag och Linnea har iaf haft väldigt kul i husvagnen, sett film, ätit för mycket gott och skrattat mycket med än medel. Trevligt har vi verkligen haft! Sedan att jag fick ett erbjudande om att gå modell för carlings i veckan, medans jag funderade så hittade de en annan. Både och i det,hade vart kul att gå men hade nog inte vågat! Mamma kallade mig töntig... Aja! Ikväll ska vi fira min mamma som fyller år. Fast hon gör det egentligen imorgon, men då jobbar hon till åtta så det blir lite knivigt att fira henne då! Grattis Mamma, jag älskar dig!

finns nästan bara gamla bilder på dig, men denna gamla bild älskar jag väldigt mycket. Du gör här det du älskar, att sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0