The way you make me feel this bad is nothing compared too how I can make you feel

Jag mår illa, jag fryser, jag vill bara ligga i badet och efteråt vill jag lägga mig i sängen med både filt och täcke. Min fot gör ont, mitt huvud värker och jag känner mig ensam. Jag saknar omvärlden, mina vänner och kärleken som nog tränar. Jag vill gråta, sova, glömma, förtränga, resa, gå ut skolan, plugga vidare och flytta långt bort. Jag vill ha hem min kusin från L.A, inreda en ny lägenhet, växa1, växa2 och växa3. Jag vill se desperate housewives, en bra film och Amanda Bj. Jag vill vara frisk, få tillbaka konditonen, TRÄNA och satsa mer på skolan.  I dag börjar det på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0