Like you and the way that you twisting your hair round your finger.

Sitter på waynes nu med två damer och jobbar med projektarbetet, har druckit en stor kopp varm choklad som jag inte ens kan dricka. Kommer inom kort få ont i magen, men det är värt det. Vi ska sitta här och jobba så länge som det går, och  väldigt trevligt har vi det kan jag lova. En sak innan jag avslutar detta inlägg

Till dig anonyma som kommenterar.
Jag skämms absolut inte över han, men jag har ingen bild på karlns ansikte som verkar vara för dig, livsviktigt att se. Vissa personer gillar helt enkelt inte att vara med på bild, så är det! =)


Kommentarer
Postat av: hanna

javenne??????? :D nåt kulit

2009-10-06 @ 12:42:05
URL: http://hws.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan väl berätta hur ni träffades?:)

your storie så att säga!:)

2009-10-07 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0