You are not the first you know

Morning, klev upp klockan tio idag. Nu sitter jag i min säng och gäspar, typiskt skol-morgon-humör är jag på också. Ville ha någon extra timme på mig på morgonen så jag kan slappa, hinna förbi anderstorp och gå på stan och köpa en sak! Idag ska jag förmodligen på spinning med sofia och rebecka, kommer bli roligt! Skönt att komma igång mes rytmen igen anser jag. Men men, nu ska jag kila iväg. Se vad som finns att äta, kanske tacos sen gårdagens middag? Vem vet, jag håller i alla fall mina tummar.

Två hårt arbetande damer på tbs, denna bild är tagen på en samhällslektion.

Kommentarer
Postat av: EMMA

ha en bra dag gumman. Kram Emma

2009-08-24 @ 10:33:01
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: michaela =)

sv; Jag har gått i skolan och ska träna snart, själv ?

kramkram

2009-08-24 @ 15:18:42
URL: http://mmichaelajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0