That's what I'd do, to get through to you

Har precis lagt mig i sängen, ikväll har jag kollat bloggar, tittar på skor, bäddat rent i min säng, duschat, peelat hela kroppen, rakat benen, smörjt in mig, kladdat in ett bra medel för mina lockar i håret och tvättat ansiktet. Jag har även hunnit med att fika, städa bort i köket så mamma och pappa vaknar till ett städat kök och inte ett kök fyllt med disk. Jag ska alldeles strax ta och sova, men innan det ska jag nog läsa lite ur en bok. Ska försöka komma tillbaka till rytmen igen, inte så sena nätter som det vart på senaste tiden. Jag hade ju ett flyt där jag faktiskt vaknade innan klockan och var utvilad. Så nu ska jag skärpa mig, inte så långt kvar till skolan. Så lika bra att börja någon gång.

Innan klockan slagit 00.00 så sover jag här som en stock. Blir sådanhär kvalla när man fotar med mobilkameran när det är mörk. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kan du ge dig på :)



Jag kommer gå 19 veckor, det är en intensivutbildning :)

2009-08-13 @ 00:06:53
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0