Tell me how it works, should I actually feel this way?

Blev ingen film med grannfamiljen, kanske lika bra. Är ändå så pass trött att jag borde sova! Imorgon har vi sammarbets dag på skolan, undra vad rickeboy och larsa klurat ut? Antingen kul eller tråkigt, ser vi väl imorgon! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, sedan ska jag sova. Här kommer en bild på en lurvig sak som jag faktiskt saknar, Annas hund! Bilden är från moa och izzies dag tillsammans när vi bodde hos farmor. Aja. Godnatt!

peace om How do you show the world how good it is?:
asså jag älskar det du skriver! de e så jäkla soft att läsa liksom =) har nästan slutat läsa kenzas blogg helt för att bara läsa din, den e typ bättre ;)


spaaankz, vill inte påstå att detta inte är en komplimang! Tack även om du var ironisk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara bra :D

härlig bild!

2009-08-26 @ 21:12:05
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Ness

vad bra :D

göru då ?

2009-08-26 @ 22:50:10
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0