Not againt, oh this thing i'snt happening to me

Hejsan, kom precis hem från stan. Köpte en sjal, två ringar, ett armband och en oversisekavaj på kupan för 20kr(!!!). Ikväll ska jag nog umgås med anna, petter osv. Komemr blir riktigt kul känner jag. Om en liten stund är det middag, och jag är lika extremt hungrig som jag alltid är. Före maten, 10 minuter efter jag ätit mig proppmätt. Jaja, sånt är livet. Nu ska jag göra i ordning för fotografering av kläder.

Sanna:

Jag väntar fortfarande på klädbilderna =) Sen en fråga, skiljer det många år mellan du och din syster? Jag tänkte på att du var med hon och hennes kompisar, eller var någon av dem din? =)

Svar:
Bilderna kommer snart, ska bara fota kläderna. Hade tänkt invänta mina nya skor, men jag inser att det kanske är dax att börja någon stans. Så imorgon kommer nog bilderna upp! Det skiljer 3 år mellan mig och min syster, hon är född 89. Vi har en väldigt tight relation, så det händer ibland att jag är med henne och hennes kompisar. Inga konstigheter alls, vi har väldigt kul ihop=)


zola och jones på jonnas 20års fest / fredagen på stadsfesten. Mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0