I know who I am, do you?

Kom precis hem, har varit på skolan sen gått på stan en sväng. Köpte två saker, kan visa sen! Inte just nu, för jag ska nämligen berätta att min plattång slog gnistor just när jag höll den mot huvudet. Då gick den såklart sönder och slog ut några säkringar på köpet. For in med plattången på attityd, den ska reklameras och jag fick med mig en sprillarns ny hem! Aja nu ska jag iaf göra mig klar och äta, ska på spinning halv sex med två av mina käraste vänner. Jag längtar!

På tal om skola, fick se de nya lokalerna idag, träffa de nya lärarna, och så fick vi veta attt vi kommer få värdecheckar så vi kan äta vars vi vill hela veckan. Sen kommer vi ha catering på skolan som lunch, kan bli bra!

OBS, fått min klänning från nelly! Visar den sen också, men nu ska jag kila! Här får ni en bild på mig idag, tog en snabbt. Jag har bruna linser på mig! Det jag ville visa, svarar på kommentarer sen. Måste löpa, spinning 17.30!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0