I feel the same

Hellååååå, nu sitter jag och äter på gårdagens godis. For till anna i myckle och var med hon och petter ett tag. Var kul! Idag ska jag se fotboll och sen vet ja inte vad jag ska göra riktigt! Invänta ett samtal från snygganna som lämnat båda sina bon för att flytta ihop med sofia i en lägenhet centralt i stan. Och ja, jag vill oxå flytta! Ska bara fixa det där jobbet som jag inte har sen så är jag ute ur huset! Aja, nu ska vi sumpa drömsnacket och jag ska bege mig utåt i detta grymt underbara vädret......... Cya

Bild på en skitsöt hund haha, hittade den igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt hund! fast min är sötare

2009-08-29 @ 14:11:25
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0