This war is ours

Sitter på skolan och har svenska, är snart klar med det som vi ska göra idag. Igår vart det innebandymatch, kollade på och snackade med tränaren. Blit stenseriös på att träna nästa måndag, can't wait! Idag ska jag till Lana som flyttat till egen lägenhet, jag är lite småavis. Vill bo själv jag med, men den dagen kommer! Aja nu ska jag fortsätta jobba lite, sedan ta mig en välförtjänt rast! Haaaaaaade

|ytterligare en bild från våran otroligt
seriösa phososession.
Och nej släkten som läser min blogg.
Jag röker
inte, håller bara i den|


Kommentarer
Postat av: peace

så lite så! :)

2009-09-24 @ 17:51:18
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: blomman

inte attraktivt att röka moa..

2009-09-25 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0