This time I'm right, and you're wrong

Ja jag är en hungrig människa, och ibland lider jag av det. Vill konstant äta, men tyvärr finns inte alltid mat tillhands och då får jag svälta tills jag kommer över något! Brudarna drog just, och jag sitter nu i min säng och ska nog slå på en film sen sova. Haft riktigt trevligt ikväll, vill tacka er som var här! Var synd att vissa inte kunde komma, men tur att detta ska ske igen då! Men nu ska jag gå ner och äta något, är hungrig som vanligt. Sedan blir det att krama om täcket rejält till en bra film. Godnatt

Imorgon är det exakt ett år sedan vår första klassfest BP08B, 20 september 2008.

Kommentarer
Postat av: Hills

Sv: Haha ja visst är de grymma! Ewe berättade att ni blev sugna på att fara ? (; Ska vi inte göra så då? dra ner allihopa tur å retur tåg, det är inte alls dyrt och skulle vara sjukt mkt roligare om man for ett gäng än bara två :D

2009-09-20 @ 00:14:51
URL: http://hiilleevii.blogg.se/
Postat av: anna

awh det var gammla goda tider det!

2009-09-20 @ 16:24:49
Postat av: malin

åh, ett år sen, jäklar vad fort det har gått!

vi borde styra ngt snart, riktigt snart!

2009-09-21 @ 11:05:35
URL: http://malinhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0