The outside does'nt feel what the inside knows is real

Kom nästan nyss hem, vart impuls till kåge igår och umgicks med Sofia marcus och några till killar. Vi såg tv, åt godis, lirade poker osv. Var riktigt trevligt och jag han ramla TVÅ gånger och riva sönder mina skor varje gång... Aja sånt som händer! Sov över hos mormor och morfar! Mamma och pappa kom och hämtade upp mig kring två, och jag ville ju såklart köra. Vi for till svanis och hämtade lite saker, jag hann umgås lite med linnea och sen körde vi hem igen. Påvägen såg vi en björnunge. Första gången jag sett en i verkligheten bortsett från djurparker etc. Skitsöt var den!

Nu sitter jag i min säng och äter lite godis, läser GLAMOUR och väntar på maten. Vad som händer ikväll är ännu oklart, blir nog en myskväll hemma med cola, godis och en bra film!

klassresan i nian till göteborg

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejsan allt bra idag? :)

2009-09-05 @ 18:07:30
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: OPkej jag svarar på kommenatrer :P

2009-09-05 @ 19:01:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0