Just leave me and go where you belong, because it's not here by my side

Sitter just nu i mitt rum. Funderar och längar efter middagen. Ihelgen har jag tagit det lungt. På fredagen var jag hos Jonna och Alle och tog det lugnt. Igår var jag med min blomma, grabben, killen, pojkvännen, MMEEEEE(Kärt barn har många namn.) och AmandaBJ. Var riktigt trevligt.

Idag har jag jobbat, och efter det körde jag hem. Sedan dess har inte mycket hänt, har längtat efter mat, kollat bloggar och letat ideer till halloween. Har några riktigt smaskiga kan jag lova!

Längtar till träningen imorgon, ny dag, nya utmaningar och möjligheter.
Här är det en förändring på G.

|o-ful människa|


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

det är jättebra med mig! :)

2009-09-27 @ 17:51:01
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0