I'm pushing you away

Har fått frågan förr om varför jag har engelska texter som rubrik på mina inlägg. Anlednignen är att jag tycker att engelska uttryck och fraser är utmärka för att beskriva känslor och hur jag känner över huvud taget. Oftast så beskrivs precis den känsla som jag känner, eller så är det bara en slumpmässigt vald text som jag lyssnar på eller liknande.

Måste få tillägga att jag HATAR när denna ruta kommer upp när man ska kommentera inlägg. Fruktansvärt onödigt och irriterande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej:) jag tyckte att den var bra, men du får skynda att se den för den sista, tredje filmen kommer nästa månad:) allt bra med dej idag? kram

2009-09-22 @ 15:05:37
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Emelie

håller med om rutan så dryg, skiter alltid i att kommentera om den kommer upp ;P

2009-09-23 @ 16:55:31
URL: http://emelienorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0