Blame it on the roses

Ligger i sängen som jag gör i 99% av fallen då jag skriver på bloggen. Har precis plockat ut kyckling ur frysen, tänkte överraska mamma och pappa med wok till middag. Dom förväntar sig att måsta laga mat, men då har jag den klar;) Sen kanske det blir ett bakverk oxå, vi ser väl! Ikväll så ska jag se hockey, vars det blir är ännu oklart. Men att se matchen är iaf klart!

Nu när jag fräshat upp bloggen lite lade jag även till lite kategorier
Gästinlägg - eftersom jag vägrar att lämna ut mina lösenord till folk så istället för att någon ska logga in på bloggen och skriva så mailar/skriver den som känner för det till mig.
I behov av/vill ha - möbler, kläder, maträtter. JA allt jag känner behov eller att jag vill ha helt enkelt kommer hamna under denna kategori
Insperatione- behöver inte förklaras, bilder säger mer än tusen ord
Tankar och åsikter - Kategorin förklarar sig själv

Håller även på fylla på mina länkar med vänners bloggar.

|holmstrommoa.blogg.se|



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se:) Själv?

Kram Becca

2009-09-21 @ 14:02:38
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0