I have'nt waste anything accept my time

Blev inge Boden, Jonna skulle inte följa så jag orkade inte följa med. FAST såhär i efterhand så ångrar man sig. Hade vart kul med en sådan resa, fått köra mycket osv. Menmen, den möjligheten kommer igen. Så idag har jag bokstavligt bara sovit, än så länge iaf. Vaknade för en timma sen, och då gick jag helt stendöd mot duschen, duschade sen la jag mig i sängen igen. Är helt slut, tät i näsan, ont i huvudet. Detta vårdar inte gott, jag vill verkligen inte vara sjuk. Jag hatar det.

|jag räknar dagarna|


Kommentarer
Postat av: M

sv: HÄHÄ! ;D

2009-10-11 @ 15:36:58
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: Åhh tack vad snällt :D



Boden :O Bor du här uppe i norr du också? :) Eller var bor du, om du nu inte har sagt det redan ? :P Haha. Jag kan vara glömsk..

2009-10-11 @ 17:23:58
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0