I hate to say I told you so, but I told you so

Gick just igenom bildera på min dator, finns mängder av minnen att hämta genom bilder. Önskar dock att jag hade fler bilder, man kan nämligen aldrig få nog.

Idag ska jag jobba, äta middag hos farmor, ta det farligt lungt, försöka bli frisk, och fundera på hur det blir med apun i veckan. Vet inte om jag kommer kunna fara i början av veckan på grund av att jag är så förkyld och jag jobbar ju med svaga männinskor. Skulle inte vilja smitta ner dom med denna förkylning. Men vi ser somsagt, nu ska jag ner och kolla om något ätbart samt kolla febern. Hades


Kommentarer
Postat av: sara

tack moa:D:D:D

2009-10-18 @ 18:05:13
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0