For you I will

Sitter hos min moster, dom kämpar utanför med att dra upp en massiv stam och rot från ett träd ur marken. Första dagen på apun var bra, låt mig sammanfatta det med ett ord. Lärorikt. Är dock väldigt slut efer dagen, blir nog en tidigare kväll ikväll kan jag lova. Dagarna känns så korta, känns verkligen som jag inte hinner med något. Jag menar, mycket jag gjort och klockan är redan efter nio? Aja, sånt är livet. Och just nu gör det mig inget, vill att dagarna ska gå fortare. Men men, nu ska jag gå. Funderar på att lägga mig framför tvn med tanke på att jag inte kommer mig ut på skolans hemsida för att hämta uppgifter jag måste göra. Dåligt gjort. AJa, haaaaaaaade

|säkerheten först|


Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Aha okej det är inte långt bort :D Har du sagt det förut, har för mig det :S Haha..



Kul att ta en roadtrip till Boden, om man ska åka så ska man åka en bit ^^

2009-10-13 @ 15:35:17
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: margit

Han/den har väl ett huvud också????

2009-10-14 @ 21:03:31
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0