Don't act surprised that I just love to hate you

Sitter vid datorn, har ÄNTLIGEN fått ner apu arbetet. Var väl inte så övderdrivet mycket som skulle göras. Så det kommer nog gå gallant! Idag fyller min moster år så jag ska hjälpa henne med att baka osv, sedan ska jag på träning. Kommer förmodligen att sova hemma inatt, imorgon kommer karln till mig! Jag längtar! Men nu ska jag gå ner, lite förfika innan middagen och så. Köpte tre bakelser på universitetet idag, var där på föreläsning! Så hoppas den smakar;)

|J|


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du kan inte ens skriva hans namn?

haha vilket skämt

2009-10-14 @ 18:41:24
Postat av: Michaela

Sv: Okej haha ^^ Du får ursäkta mitt dåliga minne! Ja det är ju det ^^ Jag ska åka sammanlagt 90 mil på fredag så jag får en rejäl roadtrip :S Kommer nog vara riktigt segt..

2009-10-14 @ 20:34:46
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: peace

sv: Tar det lugnt, ska kolla på Grays anatomy om en kvart, själv då? :)

2009-10-14 @ 20:45:17
URL: http://sofiacandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0