Nice dress with elastic at the waist and at sleeves. Decorative zippers on front chest and on sleeve.

Jag är så gott som frisk, lite tät i näsan och lite halsont kvar men det överlever jag nog. I helgen har jag inte gjort så mkt annat än att spenderat tid med min karl och försökt bli frisk till 100%. Imorgon är det skola igen, en ny vecka och ett par nya legging kommer hemflygandes till mig. muhahah, längtar lite smått faktiskt. Nu är det dag för mig att lägga mig och se någon film. Efter det ska jag läsa lite bok och sova som en gud tills imorgon. Längtar ju efter att få  se två speciella damer som råkar gå i min klass och gör mina dagar kompletta på tbs;)  BTW GLÖM INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0