If you want more of this We can push out, sell out, die out So you'll shut up And stay sleeping With my screaming in your itching ears

Sitter nu i mitt rum, har sett lite 90210, fikat lite väl mycket och försökt finna andra sätt att fördriva tiden på medans jag inväntar att linnea ska komma hem. Har hunnit komma över ett X antal skor som gärna skulle få kunna hamna i min garderob och på mina fötter. Även en "jacka" och ett armand som jag tror starkt att jag ska beställa;) men vi får vänta lite och se vad som sker. Aja nu ska jag leta vidare efter lite godsaker. hadet

Come to mama


Kommentarer
Postat av: blomman

det är jul snart gumman?

2009-11-25 @ 20:53:47
Postat av: Anonym

vars är dom ifrån?:)

2009-11-26 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0