you're the halo over me and you're all that I will ever need

Blev en trevlig kväll med härligt folk, vi gjorde inte så mycket men vad gjorde det? Trevligt hade vi i alla fall. Var påväg hem, men anna och petter övertalade mig att se film med dom. Efter ett par minuter av knäböjande böner om att jag skulle stanna så gjorde jag det. Vi såg i taket lyser stjärnorna. Ojojoj så nära jag var på börja gråta, satt och höll mig från att börja störtlipa. Har velat se den filmen jätte-länge och nu när jag gjort det så känns det jättebra, ångrar absolut inte att jag såg den. Var tillochmed tvungen att krama om mamma extra mycket när jag kom hem!

Men nu gott folk ska Moa sova, ska på flyget och hämta jonna och alexander imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0