You shouldn't have tried to play me, now I bet you hate me.

Åt just tacos, IGEN. Men har man rester kvar så äter man såklart upp det, sen tacos två dagar i rad har väl ingen dött av? Under måltiden fick vi finbesök av fanny och annas mamma. De skulle hämta upp Izzy. Annars då? Vädret har vart snudd på magiskt idag, varför kan det inte vara lika bra väder i morgon? Jag och snygg-anna ska ta vara på vädret och ta oss en långprommenix runt mobacken ikväll. Väntar bara på att anna ska bli klar så vi kan gå ut. Sen blir det en lagomt tidig kväll, ska försöka oss upp i tid imorgon. Senast klockan tio ska fröknarna holmström vara uppe ur sängen. Jag kommer ligga kvar längst, det vet både jag och anna. Samt alla andra av mina vänner. Nåväl, nu ska jag lyssna på musik sen ska vi dra ut.
Zez 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0